Yorglass genç kuşaktan tam not aldı
Cam dünyasının küresel ve sağlam tedarikçisi Yorglass, bölümde gösterdiği muvaffakiyetlerin yanı sıra yenilikçi insan kaynakları uygulamalarıyla da fark yaratmayı sürdürüyor. Bu kapsamda Great Place to Work tarafından hazırlanan Best Workplaces for Millennials 2024 listesine giren şirket, milenyum neslinin genç yeteneklerinin beklentilerine yanıt veren çok katmanlı İK perspektifinin ve insan odaklı çalışma kültürünün muvaffakiyetini bir kere daha tescillemiş oldu. Bu sene kesimdeki 50. yılını kutlayan Yorglass, yarım asırlık tarihinde birincilere imza atmaya ve itibarlı listelerde yer almaya devam ediyor. Çalışanlarının muhtaçlıklarını anlamayı ve onlara en güzel çalışma ortamını sunmayı öncelik haline getiren, genç yeteneklerin beklentilerini ve pahalarını anlayan, onlara itici güç oluşturacak yenilikçi stratejiler geliştiren şirket, Great Place To Work 2024 En Düzgün Patronlar Ödülünün akabinde, artık de genç nesiller için mükemmel bir iş yeri tecrübesi sunan ve itimat ortamı sağlayan tertiplerin yer aldığı Best Workplaces for Millennials™ 2024’ün 1000+ Listesine girdi. Günümüz iş dünyasının en itibarlı listelerinden biri olan Best Workplaces for Millennials’a girmenin memnunluğunu yaşadıklarını belirten Yorglass İnsan Kaynakları Yöneticisi Ayşe Doğruöz, genç neslin iş hayatındaki istek ve muhtaçlıklarını karşılamak üzere inovatif İK uygulamalarını daima geliştirmeye devam edecekleri iletisini verdi. Yorglass İK uygulamalarının muvaffakiyetini bir sefer daha tescillediGenç jenerasyon çalışanlarından aldığı yüzde 86’lık oy oranıyla Best Workplaces for Millennials 2024 listesinde yer alan şirketin muvaffakiyetini pahalandıran Doğruöz; “Yorglass olarak, yalnızca üretim gücümüzle değil, tıpkı vakitte yetenek idaresi uygulamalarımızla da fark yaratıyoruz. İş dünyasına süratli bir giriş yapan bu jenerasyonu anlamak, profesyonel iş hayatlarında yanlarında olmak ve gelişimlerine katkı sağlamak emeliyle sistemler geliştiriyor, çalışma kültürümüzü ve İK uygulamalarımızı yine şekillendiriyoruz. Çalışma ekosisteminin en geniş popülasyonunu oluşturan genç jenerasyonun meslek seyahatini desteklemek için sunduğumuz çeşitli eğitim programları, şahsî gelişim programları ve toplumsal etkinliklerle çalışanlarımızın motivasyonunu ve bağlılığını artırıyoruz. X, Y ve Z jenerasyonundan oluşan karma bir nesle sahip şirketimizde farklı jenerasyonların beklentilerini anlamak ve onlara kıymet veren bir çalışma ortamı sunmak bizim için her vakit kıymetli bir öncelik. Yaratıcı ve esnek iş modellerimizi, ferdî ve profesyonel gelişime verdiğimiz takviyeyle birleşerek çalışanlarımızın potansiyellerini en üst seviyede kullanmalarını sağlamayı hedefliyoruz. Bu muvaffakiyet, sırf bugüne değil geleceğe de yatırım yaptığımızın bir göstergesi. Bu yolda bizimle olan tüm takım arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz” dedi. Çalışanlarının meslek seyahatlerine ilham veriyor50 yıldır cama hayat veren bir patron markası olarak genç kuşak için hem meslek seyahati hem de kişisel gelişim ismine çeşitli yollar sunduklarının altını çizen Doğruöz; “Şirketimizin var olma nedenini ‘Global Sağlam Tedarikçi Olmak’ olarak belirledik ve bu prensibin çatısı altında daima olarak kendimizi geliştirmek ve daha yeterli bir gelecek inşa etmek için çalışıyoruz. Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık çatısı altında; kültürel gelişim ve değişimin bir modülü olan Yorglass Akademi, genç yeteneklerin meslek seyahatlerini tasarladığımız Yorfuture, yetenekli genç bayanların mesleklerini desteklediğimiz bayan mentorluk programları, iştirakçi bir kültür ile kurulan Gölge İcra ve yeni jenerasyon maksatları masaya yatırdığımız OKR projeleri ile çalışanlarımızın yanında yer alıyoruz. Kurum içi bağlantısı artırmak, aidiyet hissini güçlendirmek ve motivasyonu yükseltmek için kullandığımız yeni kuşak İK platformu Ming ve tüm çalışanlarımıza dijital, sürdürülebilir ve bütünsel bir öğrenme fırsatı sunduğumuz e-learning alt yapısı ile gelişiyor ve geliştiriyoruz. Yeniden şirketimizin çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık perspektifinden hareketle ‘Her Ses Eşittir’ projesini hayata geçiriyoruz. Bu proje kapsamında ‘50 Yıl, 50 Kadın’ mottosuyla başlattığımız bayan mentorluk programımız ile geleceğin bayan önderlerine seyahatlerinde rehberlik etmeyi amaçlıyoruz. Başarılı her bayanın, iş dünyasında eşit fırsatlara erişebilmesini ve cam tavanlara takılmadan potansiyellerini ortaya koyabilmelerini hedefliyor, meslek gelişimlerini destekliyoruz. 50 yıllık tarihimizde olduğu üzere bundan sonra da çalışanlarımızın meslek seyahatlerine ilham vermeye devam edeceğiz” diye belirtti.Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı